Khamis, 25 Mac 2010

StiLL...

--->Im still here..masih di wad tunggu my friends datang untuk tukar shift..im on afternoon duty right now..kak Jamilah asked me to go home early but i refused..
'teda juga sa mau buat di rumah tu kak..lainla kalau ada laki and anak..boleh juga rushing balik rumah jumpa durang..still single ni..balik rumah pun paling2 tengok tv then tidur..'

ketawa kak jamilah bila sa cakap gitu..what a life kan..!i am a bit okay right now..my migrain macam tau2 jak yang sa penat so 'DIA' x attack sa ni ari..(Gud..gud..tidak juga penat sa menahan kesakitan everytime 'DIA' datang...heheh)

Hmmm..pa mau cakap ahh?im speechless ni sometimes..
I read someone's Blog justnow..****Sighed****
ADUH...it's touching my feeling..(=_-)
GOD,what should i do?
TELL ME...U're D only one that i can count on right now..

I still L*** and M*** Him..u know that from the start..God,U know that..cumanya,all i can do is hiding my own feeling to others so that they will not see my weaknesses..i never expected all this will coming back to me..i am already losing my hope of everything(i guess..)whatever it may takes..God,i leave it all to U..

0 ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.

“The One Who Won My Heart” Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template